Selasa, 29 Oktober 2013

Marine Essence Beauty Bar

Sabun Marine Essence Beauty Bar

 

Terima kasih kerana ingin tahun mengenai Sabun Marine Essence Beauty Bar.  ia berfungsi untuk menggilangkan bau badan, menghilangkan tompok hitam dibahagian celah badan. Ia terbukti berkesan hasil penggunaan oleh pelanggan saya yang menggunakan dalam tempoh singkat sekitar 2-3 hari sehingga seminggu 2. Ia bergantung kepada keadaan badan individu seseorang. Alhamdulilah rata-rata pelanggan saya berpuas hati dengan produk ini dan membuat tempahan lagi.

 

Untuk tempahan hubungi saya: -

Puan Nor Aznah Binti Abdul Aziz (No. H/P: 012-5352391)

Dijual RM105 sekotak (3 biji bar setiap kotak)  juga dijual secara berasingan satu 1 biji bar RM35 tidak termasuk kos penghantaran

TEMPAHLAH SEKARANG

 

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.
Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!

Bahan-bahan Utama & Kelebihan

 Garam Buluh 


 

Tiada ulasan: